Niet ontvangen

Wanneer je op werkdagen voor 15:00 uur bestelt, zorgen wij ervoor dat jouw pakket(ten) dezelfde dag nog worden verzonden. Je ontvangt een verzendbevestiging met daarin een track & trace-link voor jouw zending(en). Dit betekent echter niet altijd dat je pakket(ten) de volgende dag bezorgd worden. Wij zijn hierbij afhankelijk van de transporteur.

Je pakket niet ontvangen binnen de verwachte levertijd?

Hoewel DPD en DHL er alles aan doen om jouw zending snel te bezorgen, kan er soms iets misgaan. Bijvoorbeeld door drukte kan een pakket vertraging oplopen bij een depot. De uitlevering van jouw pakket(ten) kan tot een werkweek na de besteldatum duren. Voor actuele informatie over de status van jouw zending verwijzen wij je naar de Track & Trace-pagina. Vul onder "Waar is mijn pakket" het track & trace-nummer in dat je van ons per e-mail hebt ontvangen. Dit nummer begint bij levering door DPD met 0511 en bij levering door DHL met JVGL.

Wat kun je aflezen in Track & Trace?

In Track & Trace zie je alle scans en tussenstops die jouw pakket doorloopt. Het kan voorkomen dat een pakket meerdere keren dezelfde status krijgt omdat het op dezelfde dag opnieuw is gescand. Deze scans vinden vaak ‘s nachts plaats, wat normaal is en geen reden tot zorg.

Krijg je een melding dat de bezorger is geweest maar niets kon afleveren terwijl je thuis was?

Helaas gebeurt dit soms. Het pakket is mogelijk weer meegenomen naar het depot en wordt de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeboden. Dit kan vooral voorkomen tijdens drukke periodes, zoals de laatste maanden van het jaar.

Ik heb mijn pakket na 5 werkdagen nog niet ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat je jouw pakket(ten) nog niet hebt ontvangen. In dit geval kunnen wij na 5 werkdagen een onderzoek opstarten. Voor die tijd kunnen wij, hoe vervelend ook, niets doen. DPD en DHL behandelen klachten pas na deze periode.

Bezorgd maar niet ontvangen DPD

Heeft jouw pakket de status ‘bezorgd’, maar heb je niets ontvangen en jouw buren ook niet? Vul dan hier de ontvangersverklaring in waarin je aangeeft dat je de zending niet hebt ontvangen. Wij sturen dit door naar DPD en houden je op de hoogte zodra wij een terugkoppeling ontvangen.

Bezorgd maar niet ontvangen DHL

Heeft jouw pakket de status ‘bezorgd’, maar heb je niets ontvangen en jouw buren ook niet? Neem dan contact met ons op via [email protected] of via onze chat. Wij starten een onderzoek voor je en zoeken uit waar het pakket is afgeleverd.

Menu
Mijn account
Registreren
Maak bestellen nóg makkelijker!
  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Registreren
Inloggen
Of meld je hier aan
Wachtwoord vergeten?
Favorites
U heeft geen items in uw lijst.
Winkelwagen
Gratis bezorging vanaf €125,-
Bestel nog voor <span class="text-highlight">€125,00</span> en de verzending is gratis
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Ga verder met winkelen
Filters
Taal & Valuta