Verzending van jouw order

Als je jouw bestelling op maandag t/m vrijdag voor 15:00 uur plaatst en betaalt, en kiest voor bezorging, dan wordt jouw bestelling dezelfde werkdag nog aangeboden bij de pakketdienst. De exacte levertijd is afhankelijk van de drukte bij de bezorgdiensten. Voor de bezorging van onze bestellingen werken wij samen met DPD en DHL. Bij grote bestellingen maken wij gebruik van palletzendingen.

Bezorging met DPD of DHL

Je ontvangt een Predict-bericht van de transporteur via e-mail of sms. In het eerste bericht vind je de gegevens van je pakket en een track & trace-link. Het tweede bericht ontvang je op de ochtend van de levering. Dit bericht toont een tijdvenster waarbinnen je pakket geleverd wordt. Daarnaast kun je je pakket live volgen en de levering tot kort voor aflevering aanpassen.

Je hebt hierbij de volgende mogelijkheden:

  • Pakket bezorgen op een andere datum.
  • Pakket bezorgen op een andere locatie (volgende dag).
  • Pakket bezorgen bij een Pickup parcelshop naar keuze (volgende dag).
  • Een neerzettoestemming geven voor een veilige plaats.

Wil je weten waar jouw pakket zich bevindt? Vul hieronder je Track & Trace-nummer en postcode of huisnummer in.

Verzendkosten

Voor iedere bestelling, ongeacht de grootte en het aantal artikelen, brengen wij € 11,95 exclusief btw aan verzendkosten in rekening (uitgezonderd Oostenrijk, hier berekenen wij € 17,50 exclusief btw). Bij een orderbedrag van € 125,- exclusief btw of meer leveren wij franco België zonder verzendkosten.

Bezorging op werkadres

Bezorging op een werkadres is mogelijk. Zorg er in dat geval voor dat je ook de naam van het bedrijf, de school of instelling vermeldt. Als je alleen je privénaam invult, kan dit tot vertraging leiden omdat de bezorger een werkadres ziet in plaats van een privêdres. Je kunt naast de bedrijfsnaam ook een ontvanger vermelden.

Bezorging bij een servicepunt

Je kunt je pakket ook laten bezorgen bij een servicepunt. De verzendkosten hiervoor bedragen € 11,45 exclusief btw. Zodra je pakket klaarligt, ontvang je een e-mail. Wij geven geen afhaalcodes uit; voor vragen hierover kun je contact opnemen met de transporteur.

Bezorging met palletverzending

Als door het aantal of de omvang van de bestelde producten een pakketdienst niet geschikt is, worden de orders geleverd via een palletzending. Omdat een palletverzending eerst bij onze vervoerder moet worden aangevraagd, dien je rekening te houden met een langere levertijd. Bij een palletzending nemen wij contact met je op om de leverdatum door te geven.

Neerzettoestemming

Als je de bezorgdienst toestemming hebt gegeven om het pakket rondom het huis achter te laten, zijn wij (Rotim Verpakkingen) en de bezorgdienst niet verantwoordelijk voor eventuele schade of diefstal van het pakket.

Controleer jouw bestelling

Wij raden aan om het pakket bij ontvangst te controleren. Hoewel wij zorgvuldig werken, kan het voorkomen dat de geleverde producten niet overeenkomen met je bestelling. Neem in dat geval binnen 3 dagen contact met ons op via info@rotim.nl of onze chat. Wij zullen ons best doen om het probleem snel op te lossen.

Geannuleerde artikelen

Wij monitoren ons online assortiment met de grootst mogelijke zorg. Toch kan het voorkomen dat een besteld product tijdens het verwerken van je bestelling niet meer op voorraad is of niet aan onze kwaliteitseisen voldoet. In dat geval wordt het aankoopbedrag van het artikel gecrediteerd.

Menu
Mijn account
Registreren
Maak bestellen nóg makkelijker!
  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Registreren
Inloggen
Of meld je hier aan
Wachtwoord vergeten?
Favorites
U heeft geen items in uw lijst.
Winkelwagen
Gratis bezorging vanaf €125,-
Bestel nog voor €125,00 en de verzending is gratis
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Ga verder met winkelen
Filters
Taal & Valuta