Wij adviseren je om bij ontvangst het pakket met je bestelling te controleren. We werken zeer zorgvuldig, maar het kan altijd voorkomen dat de producten die je ontvangt niet overeenkomen met wat je besteld hebt. Mocht dit bij jou het geval zijn, neem dan binnen 3 dagen contact met ons op door te mailen naar [email protected] of te bellen naar 024-3221000.
Wij doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Neem dan binnen 30 dagen contact met ons op. Dit kan via door een mail te sturen naar [email protected], te bellen met 024-3221000 of het contactformulier in te vullen. Graag in de mail het ordernummer en je gegevens invullen en bij het artikel aangeven wat er mis is en wanneer je het hebt aangeschaft. Zodra wij het retour hebben ontvangen, ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging en zullen wij het z.s.m. proberen op te lossen. Indien de klacht geaccepteerd wordt door Rotim Verpakkingen zal het artikel niet retour worden gezonden naar de klant. Indien wij de klacht niet accepteren en je wil het artikel toch retour ontvangen, dien je de kosten voor eigen rekening te nemen.